donderdag 7 februari 2013

Balmi lipbalsems - Bosbes & Kokos

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's. Mijn camera was leeg en dus heb ik even als noodoplossing de foto's met mijn mobiel gemaakt :$.
 
Gisteren kwam er een mini shoplog online. Daarin liet ik zien dat ik o.a een Balmi kocht. De kokos variant had ik al eerder. Daarom ga ik ze beide vandaag aan jullie laten zien. Kijk gezellig even mee naar deze super schattige lipbalsems.

Dit is hoe ze eruit zien. Ze komen in een super cute vierkant doosje. Iedere geur heeft zo zijn eigen verpakking. Zo heb je Rasberry (roze), Strawberry (lichtroze),  Mint (mintgroen) en natuurlijk de Coconut (wit) en de Black Currant die ik beide in mijn bezit heb. Het liefst zou ik Rasberry ook nog willen hebben maar die heb ik helaas niet kunnen vinden :(. Maar goed, genoeg gekletst laten we eens gaan kijken hoe de balsems eruit zien.

 
Dit is hoe ze eruit zien. Een lipbalsem in de vorm van een bol. De onderkant is vlak zodat je hem wel goed kan neerzetten, er is goed over na gedacht. Zoals je ziet, ziet dit er al heel leuk uit. Maar het wordt nog veel leuker. Als je de balsem open draait krijg je een super schattig bolvormig oppervlak te zien.  Het is makkelijker dan een stick omdat je je onder- en bovenlip tegelijk kan doen. Heel erg handig en snel dus!


Maar werkt het ook? Ja, het werkt zeker. In de balsem zit o.a jojoba olie, vitamine E en shea butter, dat is altijd goed. Daarnaast zit er ook nog SPF 15 in verwerkt, ook lekker voor de zomer dus.

Al met al ben ik behoorlijk enthousiast! De kokos balmi is zoals ik eerder al zei al bijna op maar dat is geen probleem doordat ik gelukkig een andere heb kunnen kopen.


Balmi is te koop bij Douglas voor 4,95 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.