zondag 21 april 2013

Therme Anti-transpirant Stick - gevoelige huid


 "Therme Skincare Anti-transpirant Stick werkt voornamelijk in op die bacteriën die de transpiratiegeur veroorzaken. De overige huidflora wordt niet aangetast, waardoor irritatie vermeden wordt. De anti-transpirant werking voorkomt overmatige vochtvorming waardoor de huid fris en droog aanvoelt." Aldus Therme. Het klinkt geweldig en ik kan het niet voor me houden. Deze deo werkt voor mij echt geweldig!


De verpakking is echt Therme. Simpel, basic wit met een soort golfje (?) erop. Onderaan zit een rond dingetje waar je aan kan draaien zodat de deostick omhoog komt. Er zit 50 gram in.


Je hebt natuurlijk verschillende soorten deodorants. Rollers, spuitflacons maar ook de stick, eentje zoals deze bijvoorbeeld. Dit is echt de meest 'die hard' deodorant.

Er zit zo'n irritante sticker op :(
 De stick is fijn in gebruik, hij smeert makkelijk uit onder je oksel. De geur is heel mild, je ruikt hem niet echt goed.


 Over de werking ben ik ontzettend te spreken. Ik zweet nog wel, dus natte plekken onder je oksels kun je wel zien. Maar je ruikt helemaal niks. Ik vind dat zo geweldig. Het lijkt echt alsof deze deo de nare geurtjes echt neutraliseert. Meestal geloof ik daar geen bal van, maar deze werkt echt fantastisch! Voorlopig wil ik absoluut geen andere meer. Het kost iets meer, maar dan heb je ook wat.
Overigens zit er een beschermkapje op
De adviesprijs voor de Therme Anti-transpirant Stick is 6,05. Te koop bij verschillende drogisterijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.