maandag 3 juni 2013

Budget Eau de Parfum - Indigo Stripes & Squares


Parfums zijn over het algemeen vrij duur, maar tegenwoordig zijn ze bij de Action echt voor heel weinig geld te koop. Ik kocht een tijd geleden de geur Indigo Stripes & Squares voor €2,80. Super goedkoop natuurlijk, maar is het ook wat?


Het doosje ziet er opzich best leuk uit. Roze is eigenlijk altijd goed, al ben ik niet echt fan van juist déze kleur roze. Het had van mij wat zachter gemogen. Verder is het kader in het midden met de tekst wel leuk gedaan.



De flacon zelf is enorm saai en simpel, maar dat betekent nog niet dat hij goedkoop oogt. Als je de flacon zo ziet zou je in ieder geval niet zeggen dat het 2,80 kost. Ze hadden misschien wel wat met de dop kunnen doen of iets meer kleur.


Tja, en dan komen we bij de geur zelf. Ik zal je eerlijk zeggen, ik snap niet dat ik deze geur ooit lekker heb gevonden in de winkel. Er staat duidelijk 'woman' op, maar laat dat wo- maar weg. Het lijkt echt op een mannen geur. Er zit wel iets vrouwelijks doorheen, maar het is duidelijk niet mijn geur.

Met de houdbaarheid is niks mis, want hij blijft goed hangen. Maar als je de geur niet lekker vindt heb je daar eigenlijk ook niets aan.


Conclusie: Met Action parfum is in principe niets mis. De houdbaarheid is prima in orde, de flacon ogen niet cheap en er is een ruim assortiment. Het enige nadeel is deze geur, ik vind het echt meer een mannengeur, al wil ik wel benadrukken dat het zeker iets vrouwelijks heeft hoor. Als je dit niks vind net als ik, zou ik alsnog voor een andere geur gaan.

Indigo Eau de Parfum is te koop bij Action voor een prijs van rond de €3,00.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.