zondag 9 juni 2013

Stash Blush, Highlighter & Bronzer


Blush is een van mijn favoriete make-up producten. Daarom wil ik jullie ze allemaal laten zien. Bronzer en highlighter vond ik daarbij een beetje bij horen en die heb ik er dus ook bij gedaan. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik iets meer had, maar goed, ik heb dit verzameld in twee jaar.





Allereerst laat ik jullie mijn bronzers zien. Ik heb er eigenlijk niet echt heel veel.



Ik heb één matte bronzer, om te shapen en vier andere met een shimmertje erin.


Zoals je ziet is de Essence Sun Club bronzer echt mega gepigmenteerd is. Je kunt hem beter als oogschaduw gebruiken, anders heb je echt een hele zware streep.


Dan laat ik jullie twee blushes zien. Ik heb ze overigens allemaal in categorieën gedeeld. Dit zijn zoals je ziet twee rode varianten. Rood gebruik ik eigenlijk niet zoveel.


De Essence Vampire's Love blush geeft een heel mooi subtiel effect en de Twilight blush geeft een gezond, fris blosje.



Dan de roze/koraal categorie. Ik heb een licht roze van ELF, een Catrice blush uit het vaste assortiment. Daarnaast heb ik nog een ombre blush van een Catrice LE en een hele mooie uit Lyon.


De Arcancil blush is enorm gepigmenteerd. Een hele mooie kleur, die van ELF is ook prachtig. Kijk die mooie glitter!


We zijn aangekomen bij de creamy varianten. Creamy blushes vind ik niet zo heel fijn. Ze zijn vaak niet goed te verdelen.


De Essence Ballerina blush is een hele fijne soufflé. Hij lijkt op de swatch niet zo mooi, maar op je wang kan hij echt heel mooi zijn. De Catrice FeMALE blulsh vind ik prachtig, deze gebruik ik ook regelmatig. De Catrice Neo Geisha blush is echt flut. Er komt bijna geen pigment vanaf en wat je wel ziet, zijn echt -tig laagjes.


Dan hebben we hier de peachy/perzik tinten.


Dit is één van mijn favorieten categorieën. Ik vind ze prachtig. Perzik tinten vind ik geweldig en die gloed die de ELF blush geeft is echt fantastisch.


Twee highlighters en een palette. Ik het palette geweldig!



Kijk nou naar die prachtige blush, die shimmer! De bronzer is mooi mat en de highlighters zijn beide ook heel mooi.



Over het algemeen ben ik gewoon heel blij met mijn collectie. Er zit best wel wat variatie in. Het is misschien niet zo heel veel, maar voor mij toch zeker genoeg!



Q: Hoeveel blushes heb jij in je collectie? En welke vind je het mooist uit mijn stash?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.