donderdag 10 oktober 2013

Essence glossy lipbalm - Apple Pie & Mint drop

 
Ik heb proefwerkweek en wat helpt er dan beter dan blij worden gemaakt door lipglossjes? In het nieuwe assortiment kwamen een aantal glossy lipbalsems met wel heel verschillende smaakjes. Niets is te gek want het kan allemaal. Appeltaart, Mintdrop? U roept het maar en Essence heeft het.

De verpakking ziet er speels uit. Misschien een beetje kinderlijk, maar het kleurt wel erg leuk bij elkaar. 'Apple Pie' is bruin/rood en mintdrop is wit/mint groen. Eigenlijk gewoon precies de kleuren die ik me er bij voorstel.
 
 
Maar ja, leuk die smaakjes.. Maar ruikt het ook echt zo? Ik moet je eerlijk bekennen: ik was een beetje teleurgesteld. Appeltaart ruikt niet naar appeltaart, wel zoetig, maar wat mij betreft niet lekker zoet. Ik weet niet wat het is, maar van deze geur word ik niet blij. Over de kleur daarentegen ben ik wel tevreden. Het is een mooie bruine/lichtroze nude kleur met een hele subtiele glitter. Ik vind het mooi, maar voor mijn donkere lippen helaas weer niet geschikt. Ik denk dat dit een hele mooie kleur is voor meisjes met een hele blanke huid, lichtblond haar en lichte lippen.
'Apple Pie' ruikt dus niet naar appeltaart maar 'Mintdrop' ruikt zeker wel naar pepermint mét drop. Ik vind het niet per se lekker, maar Essence maakt haar belofte op het gebied van geur wel waar. Het is fris, maar toch wat warmer door de drop geur. Ook deze geeft wat kleur af, maar ik vind het niet mooi. Het is een doorzichtige kleur met zilvere glittertjes. Het kan heel leuk zijn, maar niet voor mij. Ik heb liever een andere kleur.
 
 
De glossy lipbalsems hebben me niet versteld laten staan, maar ze zijn me ook niet echt tegengevallen. 'Apple Pie' ruikt niet lekker, maar geeft wel een mooie kleur en 'Mintdrop' ruikt lekker, maar de kleur is weer wat minder. Tja, je hoort het al een beetje, ik ben niet omvergeblazen. Maar dat hoeft ook niet, ze kosten maar 0,99 cent en het zijn zeker hele leuke cadeautjes voor bijvoorbeeld je kleine zusje. Maar ook zomaar, gewoon voor een vriendin.
 
 
Essence glossy lipbalms zijn te koop bij Kruidvat voor 0,99 cent per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.