woensdag 9 oktober 2013

Najaar trend Rebel with a fashion cause #5



De herfst is inmiddels echt begonnen en we zijn dus ook aangekomen bij de laatste najaar trend. Dit najaar is Grunge is terug. We gaan terug naar de jaren ’90 met een rock en roll effect. We gaan veel ritsen, kettingen, vinyl, leder en studs zien Alles wat een punkgehalte heeft kan allemaal aankomend seizoen.

Ik zelf ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van deze trend. Studs vind ik wel leuk, en nep leren jasjes vindt ik dan wel weer geweldig. Wat mij betreft kun je het leer en grunge effect met veel zwart weglaten, maar studs zijn het nog steeds helemaal. Deze trend hoeft je niet helemaal te liggen, want gelukkig zijn er nog vier andere trends over die je wel kunnen liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.