zondag 17 november 2013

Action shoplog November - Met o.a. Home Wax Moods


(De 'a good life is a collection of happy moments ♥' kaarsenhouder
is ook van de Action, maar die ben ik vergeten te fotograferen.)

 
Ik ben een weekje weggeweest van beauty by Diede. Maar, dat betekend niet dat ik niet aan mijn site denk. Ik denk er meerdere keren per dag aan, en voel me dan schuldig omdat ik geen artikelen online heb (ondanks ik niet zoveel bezoekers heb). Aankomende week is best wel weer druk, ik ben vrijdag jarig en heb helaas best veel toetsen. Ik ga mijn best doen om weer een beetje vooruit te schrijven en voor vandaag in ieder geval een Action shoplog met hele schattig goodies.

 
 
 
Ik begin maar meteen met waar ik het meest blij mee ben: Home Wax Moods. Bij de Action kocht ik een geurbrander set met een wit brandertje en 6 Wax moods (Dream, Rose, Vanilla, Strawberry, Lavender en FreshLinnen).
 
 
Waarschijnlijk ken je het wel: je hebt een brandertje en  'tabletjes' om bovenin te leggen met verschillende geuren. Het ziet er onwijs schattig uit en laat je kamer heerlijk geuren.


 
De geuren zijn niet allemaal even lekker, maar dat kun je ook niet hebben met 6 willekeurige geuren. Zo vind ik de rode (Strawberry) echt totaal niet lekker. Mijn favorieten zijn de paarse (Lavender) en de groen/gele (Vanilla). De roze, blauwe en grijze zijn overigens ook erg lekker.
 
 
Als je me al een tijdje volgt, weet je dat ik eerder nagelstickers heb getest van de Max & More. Ik was toen niet super enthousiast, maar dit is toch een ander geval. Dit zijn doorzichtige stickers met steentjes, dus misschien werkt dit beter. Als het iets is, dan laat ik het weten.
 
 
Ook haalde ik een hand soap beauty secrets in een lime variant. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar het ziet er goed uit. En Mascha van Beautygloss was er enthousiast over, dus dan ga ik ervanuit (wat misschien slecht is) dat het goed is haha.
 
In een Action shoplog van vorige week van Mascha zag ik dat ze kleine elastiekjes had gehaald in zwart. Ik zocht al heel erg lang naar doorzichtige, kleine elastiekjes en die heb ik gevonden. Ik ben er heel erg blij mee en het kost helemaal niks bij de Action.
 
 
Als laatste kocht ik nog iets wat totaal niet boeiend is: yoghurt drops voor mijn cavia. Helaas vindt ze het helemaal niks en heeft ze het nog met geen vinger poot aangeraakt. Ik krijg alleen bijna de neiging om ze zelf te gaan eten, want ze ruiken heerlijk en zo zien ze er ook uit.
 
 

Prijzen:

Home wax moods geurbranderset 7 delig €1,99
Haarelastiekjes mini (doorzichtig) €0,49
Max+More nagelstickers €0,59
Natura knaagdier drops €0,89
 
Staat alleen op de eerste foto:
'A good life is a collection of happy moments' kaarsenhouder - rond de 1,20 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.