zaterdag 21 december 2013

DIY sleepy lavender body scrub - Christmas '13 #4


 
Ein-de-lijk, ik heb vakantie. Ik was echt even helemaal klaar met school en vrijdagmiddag ben ik meteen achter m'n laptop gekropen. Eerder deze week zag ik op www.beautylab.nl een leuke DIY en om de vakantie in te leiden ben ik meteen begonnen.

 
Klik hier om naar de video van Serena te gaan.

Ik ben naar Blokker, Etos en Jumbo geweest en daar kocht ik:
  • Suiker (Jumbo)
  • Baby olie (Etos)
  • Douchegel (Etos)
  • Potje (Blokker)
 
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden en ben ik eigenlijk heel tevreden. Het was erg makkelijk om te maken, ziet er leuk uit en is redelijk goedkoop om cadeau te doen.
 

 
Ik heb zelf nog een kaartje gemaakt om er aan te hangen. Op elkaar plakken met een lijmstift en klaar is je cadeautje!
 
 
 
Dit zijn nog wat ideeën voor wat er op de kaartjes kan, let wel op, schrijf de goeie datum erboven natuurlijk. 2 Maanden later dan dat je het gemaakt hebt.
 
Neem een kijkje op de site van Serena, want het is echt leuk om te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.