woensdag 25 december 2013

Merry Christmas everyone! #5

 
Merry Christmas! x
(Klik op 'meer lezen')

Voor eerste kerstdag helaas geen artikeltje want ook ik zit in de kerststress. Koken, kaarten versieren en cadeautjes inpakken. En, niet onbelangrijk voor mij, ik wil ook even de tijd voor mezelf nemen en lekker veel highlighter gebruiken en mijn nagels lakken.

 
Ik wil je hele fijne dagen wensen. Stress niet te veel, want het moet tenslotte leuk zijn, het is vakantie. Geniet van het lekkere eten en de leuke mensen om je heen, uiteindelijk zal toch alles op z'n plek vallen.
 
 
Pas een beetje op met al dat heerlijke eten, want voordat je het weet ben je misselijk door de candy canes. Fijne feestdagen :)!
 

2014 is going to be better!

x Lot's of love, Diede
 
Bron foto's: www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.