zondag 29 december 2013

Mijn 5 budget favorieten van 2013


Vandaag heb ik voor jullie 5 budget favorieten van 2013. 5 Producten die ik het afgelopen jaar met veel liefde heb gebruikt. Het zijn allemaal producten die tussen de €2,99 en €5,45 liggen, dus heel budgetproof.  Dus bij deze: mijn beste ontdekkingen van heel 2013 op beautygebied!



Als eerste de 'Maybelline Color Show nail polish' in de kleur 262 Pink Boom. Pink Boom is een prachtige, frisse, roze kleur. Hij dekt perfect, lakt heerlijk en geeft een heel mooi creamy resultaat.  De kleur is heel zomers, maar ondanks dat, blijf ik hem er steeds bij pakken. Gewoon omdat echt een perfect roze kleur is.
Maybelline Color Show 262 Pink Boom (23 december 2013 t/m zondag 5 januari 2014 bij Etos te koop met 50% korting!)
7 ml €3,99


Nog een favoriet is een poeder kwast van Essence. Ik heb eigenlijk nooit iets geschreven over deze kwast ondanks dat ik hem echt super vind. De laatste tijd gaan mijn goedkope kwasten er vrij snel doorheen, de haartjes vallen uit, de kwast wordt harder.. Maar deze, blijft het goed doen. De haartjes blijven heerlijk zacht, vallen niet uit en de vorm blijft mooi. Ik heb hem al 3,5 jaar, maar ondanks de lange tijd dat ik hem gebruik, blijft hij goed.

Essence poeder kwast (nog wel te koop maar in paars met zwart)
€2,99



En dan nu, mijn ultieme favoriet van 2013. Blush kan natuurlijk niet ontbreken in mijn favorieten. Ik ben dol op blush en blijf er ook steeds weer bijkopen. Dat je als blush in mijn favorieten zit is dan ook bijzonder, want ik moet uit een hele boel kiezen.


Suede is een prachtige, bruine, peachy, nude kleur en staat werkelijk overal bij. Sinds ik hem heb, ligt hij in mijn everyday bakje en is hij er nóóit meer uitgegaan. Suede is ook mee geweest op zomervakantie en heeft me nooit teleurgesteld. Hij ziet er misschien niet heel bijzonder uit, maar ik zou zeggen: probeer hem echt een keer, hij is prachtig en staat vrijwel iedereen. En dan nog even een dingetje, ik ben dol op Rose Gold van Sleek, maar Suede heeft zelfs die blush verslagen. Suede is een matte kleur voor overdag en maakt iedere look een beetje mooier.

Sleek Blush Suede 921
8 g €5,45



Dan nog een product van Maybelline. Wel apart dat er twee producten van Maybelline in mijn favorieten zitten want het is niet zo dat ik enorme fan ben van dat merk. Maar goed, dit jaar heeft Maybelline me blijkbaar positief verrast.  

De 'Maybelline Baby Lips' zijn in 2013 overgekomen vanuit Amerika naar Nederland. Deze lipbalsems zijn ongelofelijk populair in Amerika en nu zijn er dus ook 5 verschillende in Nederland. Ik heb er drie en de gele (repair) daarvan is mijn favoriet. 'Baby Lips repair' is met kers en amandel geur en ruikt echt lekker zacht naar amandel. De verpakking is schattig, de geur vind ik heerlijk én ze maken je lippen ook super zacht door o.a. de honing, aloë vera, shea boter en vitamine E.

Maybelline Baby Lips repair
€3,49



Dan als laatste nog een product met shea. Ik ben gek op body butters en mijn favoriete body butter van het afgelopen jaar is de shea boter van TBS. Hij is veel gebruikt, ik heb hier ook een tweede van en ik gebruik ze met veel liefde. Dit is echt zo'n harde boter, ik hou daar van want als het koud is dan gebruik ik gewoon graag een goed verzorgende butter en deze ruikt heel lekker mild, super lekker!
The Body Shop Shea Body Butter
50 ml €5,00


En dat was het, dit waren mijn 5 budget favorieten van 2013. Dé ontdekkingen van 2013 waar ik super blij mee ben, wat ik dit jaar heb ontdekt en jullie echt kan aanraden. Bedankt voor het lezen en alvast een heel gezond en mooi 2014 toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.