woensdag 1 januari 2014

2013 Best moments on beauty by Diede


Happy New Year! Vandaag wil ik samen met jullie terug kijken op afgelopen jaar. Wat is er gebeurd in 2013 én wat zijn mijn meest bekeken artikelen over het gehele jaar gezien.

Hoe beauty by Diede is ontstaan

Dinsdag 29 januari 2013 kwam mijn eerste artikel online. Ik weet nog goed dat ik die week ziek was en me verveelde. Ik zat al een lange tijd te twijfelen of ik niet eens kon gaan bloggen, maar ik had de tijd er niet voor. Op dinsdag 29 januari had ik eindelijk zoiets van: ach waarom ook niet, ik doe het gewoon. Ik doe het niet voor de bekendheid of de vele bezoekers, maar gewoon omdat ik het leuk vind. Ik vind het leuk om me bezig te kunnen houden met beauty en dat te kunnen delen met (een kleine groepje) mensen.


Mijn allereerste artikel

En daar ging ik dan, een account aanmaken op Blogger. Wel met de gedachte: 'als ik het niks vind kan ik beauty by Diede zo weer verwijderen' in mijn achterhoofd. Ik pakte m'n nieuwste aankopen van de Action erbij en maakte foto's met m'n mobiel. Typte op mijn laptopje in bed (ik was immers ziek) even een tekstje en hop, daar stond het, online op mijn eigen site. Inmiddels ben ik bijna een jaar verder en ben ik nog steeds veel bezig in mijn vrije tijd met míjn stukje internet. Nee, ik heb niet veel bezoekers en nee ik heb niet iedere dag een blogspot online, maar dat maakt niet uit. Ik vind het echt leuk om te doen en zie mijzelf groeien. Ik kan het iedereen aanraden: mocht je willen gaan bloggen.. Just do it!

Mijn meest bekeken artikelen over het gehele jaar gezien

3rd most viewed article

Op de derde plek staat een artikel over het V&D prijzen circus. Dit vind ik eigenlijk vrij opmerkelijk omdat het naar mijn idee niet super interessant is ofzo. Wat ik wel kan terug zien is dat dit veel gezocht is op Google. Mensen wilden blijkbaar meer weten over het prijzencircus van V&D. 
 
2nd most viewed article
 
Op twee staat 'Catrice Ultimate Colour Lipstick in de kleur 250 Matt About Pink'. Toen de aankondiging van het nieuwe assortiment vrij kwam waren we met z'n alle super enthousiast over deze lipstick. Nou had ik hem vrij snel weten te bemachtigen en hadden er nog niet veel mensen over geschreven. En dus schreef ik in februari even een artikeltje. En opnieuw, mede door Google werd het relatief veel bekeken.
 
Most viewed article of the year

Het meest bekeken artikel van 2013 is 'Essence Vintage District duo lipstick & gloss'. Ik merk sowieso dat artikelen over LE van Essence & Catrice goed worden bekeken maar omdat hier nog bijna niets over online was, werd ook dit artikel veel aangeklikt. Dit is echt veruit mijn meest bekeken blogspot. Hij is niet mega bijzonder, maar de foto's zijn oké.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.