maandag 10 maart 2014

Kruidvat lashes - Double Volume met lijm


Als je in het zuiden van Nederland woont, is het je niet ontgaan: carnaval! Eerlijk gezegd ben ik de afgelopen jaren niet zo fan geweest van carnaval, maar toen ik even wat langer nadacht bedacht ik me dat dit hét moment is om te experimenteren met make-up. Zo gezegd, zo gedaan en dus kocht ik een set nepwimpers.



De verpakking is lekker knallend, ik vind het erg mooi voor Kruidvat eigenmerk. Ik had liever gewone lashes gehad, maar die waren uitverkocht en voor carnaval zijn extra heftige wimpers eigenlijk ook wel leuk.



Op de achterkant staat een duidelijke instructie. Ik vind deze methode alleen niet heel fijn, dus heb ik het op mijn eigen manier gedaan. Ik heb geen pincet gebruikt, maar de wimpers er gewoon uitgehaald met mijn vingers. Vervolgens heb ik een stukje vanuit de binnenkant geknipt, ze waren iets te lang. Ik heb wat lijm aangebracht op de rug van mijn hand en vervolgens de wimperband erdoorheen gehaald. Het vervolg heb ik gewoon gedaan zoals het op de verpakking staat. Het was voor mij de eerste keer om nepwimpers aan te brengen, maar het ging me best goed af.



De foto van de wimpers op mijn oog heb ik gemaakt nadat ik er zes uur mee heb gelopen. Zoals je ziet heeft de wimper in mijn ooghoek een beetje losgelaten, maar ik vind het er niet verkeerd uit zien en het zat ook nog prima.

Het resultaat vind ik erg mooi, zeker voor carnaval. De lijm werkte erg fijn, prikte niet en droogde snel en dat voor vier euro. Ik vind dit een echte aanrader!


Kruidvat lashes Double Volume zijn te koop bij Kruidvat voor €3,99

3 opmerkingen:

  1. Fijne review! Ging het eraf halen ook goed? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf het een beetje eng vinden, maar het eraf halen ging prima. Er bleef een klein restje lijm achter en die heb ik goed kunnen verwijderen met oogmake-up remover.

      Verwijderen
  2. Idd, voor carnaval kun je dit soort dingen goed uitproberen, ziet er goed uit! Alleen ben ik snel bang dat ik ze zou verliezen, dat ze niet goed blijven plakken..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.