woensdag 12 maart 2014

Montagne Jeunesse White Chocolate Ultra Deep Cleansing Masque


Afgelopen vrijdag werd ik wakker met een hele onzuivere huid. Mijn huid was droog en ik had onzuiverheden op plekken waar ik die normaal gesproken nooit heb, tijd voor een masker dus! Ik ben in mijn stash gedoken en vond het witte chocolade masker van Montage Jeunesse. En ik kan je alvast zeggen, ik ben nog nooit zó enthousiast over een makser geweest.


Alleen al de beschrijving op de achterkant klinkt echt geweldig. Als je net als ik slecht bent in Engels: er staat dat de cacaoboter, de rijke crème en de vocht inbrengende jojoba de huid diep reinigen en zo zacht als de zachtste crème maken. Ook adviseren ze dat je het masker wekelijks gebruikt.


Hierboven zie je de ingrediëntenlijst van het witte chocolade masker. De vier ingrediënten die in het zwart geschreven zijn, zijn niet natuurlijk. Er zit aroma in (om het de witte chocolade geur te geven), een beetje parfum en als laatste de 'goede' variant van alcohol. De rest van de ingrediënten zijn dus natuurlijk, terwijl ik altijd dacht dat Montage Jeunesse er heel veel troep in stopte. Gelukkig zit er cacoa boter, shea boter, klei, dode zee zout, wortelzaad olie, amandelolie, vitamine E extract, melk en jojaba olie in. Het is echt heel erg verzorgend dus.


Het masker is net pure witte chocolade. Het is gewoon precies het zelfde, echt goddelijk. Daarnaast voelt het alsof je de chocolade net zelf hebt gesmolten. Het masker over je gezicht smeren is ook lekker, het voelt heel prettig en zacht. Ik vond het echt lastig om mezelf te weerhouden om er wat van te proeven.



Na gebruik was mijn huid ontzettend zacht en het voelde heel schoon. Mijn huid voelde heel erg gevoed en een trekkerig gevoel wat ik vaak na een masker heb had ik ook niet. Ik vind dit echt het meest goddelijke masker wat ik ooit heb gebruikt. De geur is echt niet te omschrijven lekker. Probeer dit masker, je zult er geen spijt van krijgen.

1 opmerking:

  1. Klinkt ontzettend goed! Een masker dat ruikt naar chocola alleen al, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.