zondag 27 april 2014

New: Forever 21 Statement Necklace Gold Pink


Vrijdag ging ik naar Antwerpen en als je naar Antwerpen gaat dan moet je natuurlijk naar Forever 21. Ik vond het zo overweldigend groot dat ik niet zo goed wist waar ik moest kijken. Uiteindelijk nam ik maar één shirtje mee en een statement ketting die ik vandaag aan jullie ga laten zien.





De Forever 21 heeft ontzettend veel verschillende sieraden. Ik was heel benieuwd naar de statement ketting en de knotelastiekjes. Helaas heb ik geen 'knotversieringen' gevonden, maar ik vond wel een hele mooie roze met gouden ketting.



Ik vind dit de perfecte ketting om een basic shirtje op te fleuren. Ik kocht een nieuw zwart shirtje met kant en daar kan deze ketting prima op. 

Dit is de ketting op de site, daar lijkt die minder knallend roze maar meer koraal

Halsketting met imitatiesteentjes €12,90

4 opmerkingen:

  1. Vind hem echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je misschien een foto plaatsen waarop je hem aan hebt? Ik vind hem heel leuk maar kan moeilijk inschatten hoe groot hij is!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.