woensdag 25 juni 2014

Blush stash juni 2014


Iets meer dan een jaar geleden liet ik mijn blush stash zien. Voor wie mij een beetje kent, weet dat ik dol ben op blush en er steeds meer verzamel. Inmiddels heb ik er best wel wat en daarom wil ik het graag aan jullie laten zien. Kijk mee voor mijn mening en een heleboel swatches.


Als er LE bij een blush staat, kun je ervan uit gaan dat hij niet meer te koop is. Enne, bij alle swatches: hallo aders haha.

Catrice


LE FeMALE, Strawberry Frappucino, LE Revoltaire

Laten we beginnen met Catrice. Ik verwachtte eigenlijk dat ik heel veel blushes van dit merk zou hebben, maar ik heb er maar drie. De blushes van Catrice vind ik oke, maar niet heel bijzonder. Ik heb ze het afgelopen half jaar ook nooit gebruikt.

ELF 


Baked blush Peachy Cheecky, Giddy Gold, Twinkle Pink

Het tweede merk is Eyes Lips Face, maar helaas is het alleen online te koop. Ik vind niet alle blushes even goed, maar Peachy Cheecky is echt prachtig. Mocht je iets bestellen dan zou ik deze er zeker bij doen. Daarentegen is Giddy Gold echt vreselijk. Totaal geen pigment en super kruimelig.

Sleek



Rosegold, Antique, Flamingo, Suede
Als je me een beetje kent, dan weet je waarschijnlijk wel dat Sleek mijn favoriete merk is op het gebied van blushes. Rose Gold is echt prachtig, maar wel super heftig en Suede is echt mijn all time favorite. Er zit al een flinke deuk in en ik denk dat ik de pan nog wel ga raken.

Essence



LE Ballerina Backstage, LE Vintage District, LE Coockies & Cream, LE The Twilight Breaking Dawn, Miss Pretty, 50 Sweetheart, LE Vampire's Love

En dan Essence. Ik wist niet dat ik zoveel van Essence heb, maar het is wel goed te begrijpen want het merk is super betaalbaar. Ik ben niet even tevreden met alle blushes, maar ik er zitten wel een paar toppers tussen. Zo is Cake pop, That's Top! van de LE Cookies & Cream een hele grote favoriet. Daarnaast draag ik Sweetheart ook erg veel. De rest ben ik de afgelopen tijd een beetje vergeten, maar nu ik ze zo zie moet ik ze toch maar weer eens gaan gebruiken.


MAX Rose, MNY 301, Arcancil Mlle Friponne, Kiko 110, Teeez 406

 En dan als allerlaatste nog wat losse random blushes. Deze gebruik ik allemaal niet heel vaak, maar de blush van Teeez is wel super mooi en heel goed gepigmenteerd. Ook vind ik de blush van Arcancil super mooi en iets wat ik ook wel leuk vind is dat hij uit Frankrijk komt

En dat zijn al mijn blushes. Het zou goed kunnen zijn dat ik er een paar ben vergeten, omdat ze bijvoorbeeld in mijn tas zitten maar ik denk dat ik zo een heel eind ben. Onderaan dit artikel link ik al mijn reviews over blushes en het artikel van mijn blush stash een jaar geleden. Ik denk dat ik nog wel apart artikel maak over mijn favoriete blushes en dan zeg ik voor nu heel erg bedankt voor het lezen.

Hou jij ook zo erg van blush en welke vind je het mooist?

Alle blush reviews op beauty by Diede
Blush stash juni 2013

9 opmerkingen:

  1. Leuke stash! Ik heb die eerste van ELF ook én ik ben er echt weg van
    ik zou graag eentje van NARS willen voor in mijn collectie

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie collectie, veel keus en mooie kleuren! Heel duidelijk zo met die swatches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een uitgebreide collectie! Lekker veel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige blushes! Vooral die van Sleek:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blushes en erg leuk om te zien! Rose Gold vind ik ook helemaal geweldig en gebruik ik erg vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, Rose Gold is echt prachtig. Een hele grote favoriet!

      Verwijderen
  6. Jaaa de sleek blushes zijn zo fijn! Ik heb zelf een peachy kleurtje en ik ben er echt helemaal verliefd op :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je dan 'Life's A Peach' bedoeld. Dat is inderdaad een prachtige blush en die wil ik ook nog heel graag proberen :).

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.