maandag 16 juni 2014

MAX & MORE CC Cream Fair (Action)


Tegenwoordig zie je steeds meer meisjes met een perfecte huid, maar negen van de tien keer komt dat door een foundation. Mijn huid is niet altijd even egaal, maar een dikke, dekkende foundation wil ik ook niet gebruiken. Gelukkig bestaan er bb creams en cc cream en laat Max nou net een nieuwe cc cream hebben. Meestal is de kwaliteit van Action make-up niet om over naar huis te schrijven, maar deze keer moet ik zeggen dat ik verrast ben.


Op de verpakking staat aangegeven dat het een Color Correction & Skin Perfection créme is. Hierdoor geeft het je gezicht een egalere teint en zorgt het ervoor dat puistjes iets minder opvallen. Zoek je toch echt een goede dekking, dan moet je voor een foundation gaan. Het voordeel van een cc cream is dat er (in dit geval) vitamine E en A inzit en SPF 15.



De cc cream is verpakt in een ontzettend lelijk kartonnetje. Dat het lelijk is staat vast, maar het is wel super handig omdat je zo zeker weet dat hij nog niet is gebruikt. Haal je de kartonnen verpakking weg, dan hou je een hele mooie mat zwarte, platte tube over. Doordat de tube vrij plat is geeft het mij een wat luxer gevoel, ik hou daar wel van.



 Wat ik echt super fijn vind, is dat de opening super smal is. Dit zorgt ervoor dat je heel erg gemakkelijk kunt doseren en er zeker niet teveel uit komt. Hierdoor is hij erg zuinig in gebruik.



Als ik me niet vergis zijn er twee kleuren verkrijgen: medium en fair. Ik heb fair en die is echt licht te noemen. Het heeft een romige en luchtige structuur en is aan de dikke kant, maar op een goede manier. De dekking van het product vind ik prima. Het geeft een vrij transparant effect en haalt rode plekken uit het gezicht en dat zorgt voor een heel mooi natuurlijk resultaat.


Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben erg verrast. De tube vind ik heel pretty, de kleur is perfect en de dekking vind ik persoonlijk helemaal goed. Niet té dekkend, maar gewoon mooi transparant. Ja, ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoop.

Max & More cc cream is te koop bij Action voor €1,39.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.