vrijdag 27 juni 2014

Tip: SALE bij The Body Shop & shoplog


Ik houd echt van deze tijd van het jaar. Het weer is (als het goed is) prachtig en er is volop sale. Een van mijn favoriete sales is bij The Body Shop want als er sale is, dan doen ze het ook echt goed. Op special editions, xl producten en cadeausets is er 50% korting. Ik wilde daar gebruik van maken en dus ben ik er even langs gefietst.


Online TBS sale

Ik heb het even terug gezocht, meer dan een jaar geleden (16 juni 2013) schreef Vera Camilla super enthousiast over Vineyard Peach lijn. Ik ben toen in de winkel gaan ruiken aan de producten en vanaf dat moment was ik verkocht. Helaas is TBS wel vrij prijzig en dus besloot ik toen dat ik me moest inhouden. Dat is toen prima gelukt, maar toen ik vandaag zag dat er 50% korting was op de complete lijn, kon ik het niet laten.



Het eerst product dat ik meenam is een showergel in de geur Vineyard Peach...



..En het tweede product een heerlijke bodymist.



Ook kocht ik nog iets zonder korting en dat is een honing lipbalm. Ik had nog een back-up liggen van de shea lipbalm, maar die heb ik aan iemand cadeau gedaan. Zo had ik dus weer mooi een excuus om er een voor mijzelf bij te kopen.



En dat was het alweer. Sale is natuurlijk super leuk, maar er zit ook een nadeel aan. Zo gaat de Vineyard Peach lijn er helaas uit, dus mocht je nog wat producten in willen slaan dan is dit je laatste kans.

Showergel Vineyard Peach 250 ml van €7,00 nu voor €3,50
Bodymist Vineyard Peach 100 ml van €12,00 nu voor €6,00
Lipbalm Honey €5,00

Besparing:
Voor de korting: €7,00 + €12,00 + €5,00 = €24,00
Na de korting:    €3,50 + €  6,00 + €5,00 = €14,50

Dat komt neer op €9,50 korting.

4 opmerkingen:

  1. Oeeh wat lekker en wat een fijne kortingen! Ik ben gek op body mists :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow en direct al de helft :)
    heel leuk, bedankt voor de tip!

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar verbaas ik me ook iedere keer weer over. Als er korting is, dan is er vaak ook meteen 50% korting.

      Verwijderen
  3. leuke spulletjes! die lipbalm heb ik ook, die ruikt zoooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.