vrijdag 4 juli 2014

Hema schoolspullen Sticky Pockets & Stretchable Book Cover


Toen ik naar de middelbare school ging en ik bij V&D keek voor schoolspullen kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat alles best wel prijzig is. Andere winkels hadden ook wel schoolspullen waaronder Hema, maar eerlijk gezegd van ik hun dingen niet zo leuk. Nu een paar jaar laten heeft Hema echt hele leuke dingetjes en dus kocht ik Sticky Pockets en 3 stretchable book covers.


Ik was helemaal niet van plan om schoolspullen te gaan kopen, maar toen ik de Hema inliep en zoveel leuks zag wilde ik toch alvast wat kopen. Uiteraard ga ik nog meer spullen kopen, maar voor nu wilde ik dit alvast laten zien.



Het eerste wat ik zag waren Sticky Pockets. Vraag me niet of dit echt nodig is, maar het is wel super leuk voor in in je agenda bijvoorbeeld. Zo kun je op een hele leuke manier kleine briefjes bewaren.


Als tweede en dan ook gelijk als laatste haalde ik nog een pak met stretchable book covers. Een paar jaar geleden toen deze net op de markt kwamen (volgens mij bestaan ze nog niet super lang toch?) vond ik ze erg duur. Inmiddels kun je ze bij Hema voor €1,00 per stuk kopen, een pak van drie is dus €3,00 en dat vind ik prima te doen. In één pak zitten drie kleuren, roze, koraal/oranje en mintgroen.

Ik denk dat ik dit jaar al mijn schoolspullen bij Hema ga halen, want ze hebben gewoon echt hele leuke dingen. Een nieuwe agenda, schriften, pennen.. ze hebben het allemaal.

Prijzen staan in de foto bij de Sticky Pockets.

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.