vrijdag 18 juli 2014

Highlighter & Bronzer stash - juli 2014


Een tijdje geleden liet ik mijn blush stash zien en dat viel wel goed in de smaak bij jullie. Blush is echt mijn nummer 1 product, maar bronzer en highlighter vind ik ook heel erg leuk. Ik laat dus al mijn producten zien en swatches zijn ook in dit artikel te vinden.

Ik kan van te voren al zeggen, volgens mij zijn ze bijna allemaal niet meer te koop. Welke nog wel te vinden zijn: ELF Shimmering Facial Whip, Etos Bronzing Powder en misschien dat Catrice Sun Glow bronzer ook nog te koop is. De rest komt van LE of zijn uit het assortiment, dus niet meer te vinden in de winkel.


Essence LE Me & My Ice Cream shimmer pearls - Essence LE Cookies & Cream shimmer pearls

De Shimmer Pearls van Essence vind ik er echt super cute uitzien. Het resultaat van Me & My Ice Cream vind ik niet zo heel mooi, maar de warmere variant - van de LE Cookies & Cream - vind ik wel heel erg gaaf.




Catrice Prime And Fine - Catrice LE Eve in Bloom

Dan heb ik er ook twee van Catrice. Helaas zijn ze beide niet meer te koop, maar er zijn vaak genoeg LE met mooie highlighters. Prime And Fine vind ik oke, maar niet heel bijzonder en Eve In Bloom geeft echt een prachtige glans.


Essence LE Love Letters - Essence Sun Club Blondes

Ook heb ik nog een bronzer en een highlighter van Essence. Sun Club is echt mega gepigmenteerd, en is daardoor niet echt als bronzer te gebruiken. Als oogschaduw is hij wel erg prettig. De Love Letters highlighter powder vind ik heel leuk, de tekst geeft hem toch wat speciaals.


Essence Ticket To Paradise Shimmer Powder - Catrice Sun Glow bronzer 010 

Dan twee producten die ik echt super mooi vind. Allereerst Catrice Sun glow bronzer, het is een prachtige tint die ik ook graag als blush gebruik. Ook ben ik heel erg fan van Ticket To Paradise Shimmer Powder, het geeft een geweldige, gouden glans.


ELF Shimmering Facial Whip Lilac Petal - Essence Colour & Shine Eyeshadow Stage Beauty
















Huh, Colour & Shine Eyeshadow? Ja zeker, ik gebruik deze oogschaduw gewoon als bronzer/blush. De glitter vind ik geweldig en voor op je wang kan het een heel mooi resultaat geven. Ook ELF shimmering Facial Whip is super mooi. Het is een heel klein schattig tubetje dat je kan kopen voor maar 1 euro.


TBS 03 - Etos Bronzing Powder - Accessorize Baked Bronzer Duo Shade 1

En als laatste nog drie bronzers van random merken. Die van Etos is mijn favoriet (ik heb de pan geraakt!) en is nog steeds te koop.



Zo, dat is alles wat ik op dit moment heb. Ik heb ook nog een bronzer en highlighter in Sleek Face Form zitten, maar die is niet te zien op de foto.

5 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.