zondag 23 november 2014

Nieuwe aanwinst: klassiek rode trui



Eerlijk, dragen jullie wel eens rood? En dan bedoel ik geen bordeaux tint, maar echt klassiek rood. Ik betrapte mezelf er op dat ik eigenlijk alleen maar bordeaux rood draag, terwijl klassiek rood zoveel krachtiger is. Toen ik dan dus een rode trui tegen kwam bij H&M voor €9,99 kon ik hem niet laten hangen.




De trui die ik kocht is cropped en in drie verschillende kleuren. Grijs met wit, mintgroen met zwart en rood. Normaal gesproken zou ik waarschijnlijk voor mintgroen met zwart zijn gegaan, maar ik dacht laat ik eens uit mijn comfortzone stappen en lekker voor de rode gaan. 

En ik moet zeggen, ik ben onwijs blij dat ik voor rood ben gegaan. Rood is opvallend, krachtig en zit in het kleurenpalette van een lente type. Nou weet ik nog steeds niet helemaal zeker of ik een lente type ben (ik wil nog steeds graag een kleuranalyse), maar ik heb meerdere malen gehoord dat ik deze kleur goed kan hebben.


Ik zou zeggen, probeer ook eens een rood kleding item en stap eens een keer af van bordeaux rood. Mocht je deze trui ook willen hebben, let dan wel even op de maat. Maat M is voor mij aan de grote kant, maar S viel echt enorm klein. Nou houd ik wel een beetje van oversized, dus voor mij is dat geen probleem.



H&M rode trui is hier te koop voor €9,99.

9 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.