woensdag 29 juli 2015

'I Love Summer' Tag


Omdat ik vooruit heb geschreven vanwege de zomervakantie is een tag lekker makkelijk en leuk en dus heb ik de 'I Love Summer' tag ingevuld. Lees verder om me weer een beetje beter te leren kennen.

Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Zonder twijfel after eight. I  ben dol op mint met chocolade. Helaas is dat in Nederland bijna niet te vinden en dus heb ik als alternatief mango en watermeloen.










Welke kledingstukken vind jij ‘s zomers onmisbaar?  

Jurkjes, jurkjes en nog meer jurkjes. Vorige jaar vond ik dat helemaal niks, maar afgelopen zomer heb ik ze helemaal ontdekt. Wel het liefst met een kort mouwtje, maar een wat korter jurkje of een maxi jurk maakt me niet veel uit.



Wat is je favoriete zomerse drankje?
Zomers drankje? In Frankrijk drinken we violet en in Nederland een lekkere, frisse smoothie ofzo.



Wat is je favoriete activiteit in de zomer?
Zwemmen, of beter gezegd aan het zwembad liggen. Niet per se om bruin te worden, maar wel om gezellig te kletsen en af en toe een verfrissende duik te nemen (niet dat ik kan duiken, maar daar gaat het niet om haha).



Hoe ziet jouw typische make-uplook er uit?
Als het warm weer is heb ik meestal niet heel veel zin in make-up. Op vakantie alleen een beetje matterende poeder en wenkbrauwpotlood. Als ik thuis ben in de vakantie eigenlijk wat ik vaak draag: concealer, wenkbrauwpotlood, mascara en blush.



Wat is je favoriete zomer liedje?
Eigenlijk heb ik nog niet echt dé zomerhit van 2015 gehoord geloof ik. Ik vind 'Hold My Hand' wel leuk en de afgelopen tijd heb ik veel geluisterd naar 'Summer Sunshine' van de Corrs, maar dat liedje is uit 2004.




Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Salades! Warm eten heb ik meestal niet zo'n zin in, maar een maaltijdsalade vind ik altijd goed.



Wat is jouw ultieme zomer Do it yourself?
Ik doe niet echt aan DIY's, maar de Lush Shower Jelly do it yourself  van Kittehs Cupcakes wil ik wel een keer proberen.
Wat voor geurtje draag je ‘s zomers?
In de zomer ga ik van parfum naar een bodysplash. Ik heb vijf verschillende geuren van Victoria's Secret en daar wissel ik dan ook mee af.



Welke plannen heb je voor deze zomer?
Ik ga een week met de ouders van Alannah en Alannah zelf, een week met mijn vader, zijn vriendin en Alannah en een week met mijn moeder, haar vriend en zijn twee kinderen. Heel gezellig allemaal :).

Bron foto's: We Heart It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.