donderdag 13 augustus 2015

Spa Secrets Shower Foams


Als ik aan een iets luxere douchegel denk dan kom ik eigenlijk onmiddellijk uit bij Rituals. Rituals heeft allerlei verschillende soorten geuren op het gebied van doucheschuim. Zodra het product in contact komt met water verandert de gel in rijkverzorgend schuim. Helaas is Rituals niet het goedkoopste merk. Gelukkig kwam Kruidvat met een voordeligere lijn, maar wel het zelfde idee: Spa Secrets Shower foams!



Douchegel is een product dat ik eigenlijk altijd wel gebruik en aangezien ik het ook gelijk goed wilde testen heb ik ze maar alle drie gekocht. Er zijn drie verschillende geurlijnen: Treasures of Morocco, Miracles of Bali en Traditions of Japan. Naast de shower foam is er ook nog hand cream, body lotion, shower gel, body oil en body scrub.

Ben jij benieuwd naar authentieke badrituelen van over de hele wereld? Ervaar dan de luxe verwenlijn van Spa Secrets. Heerlijke producten voor jezelf, maar ook leuk om cadeau te geven.
Spa Secrets laat je kennismaken met eeuwenoude wereldse wellness rituelen. Laat jezelf verwennen en onderdompelen in een wereld met tradities voor schoonheid. 




De verpakking vind ik heel mooi geworden. Ik zou absoluut niet zeggen dat dit bij het Kruidvat te koop is. De prijzen liggen tussen de €2,99 en €4,99. Shower foams zijn €3,99 per stuk.

Treasures of Morocco

De hoofdingrediënten van Treasures of Morocco zijn arganolie en Marokkaanse roos en eigenlijk ruik je dat ook wel terug. Het is een oosterse en sensuele geur. Heel lekker zacht en licht bloemig.




Traditions of Japan

Traditions of Japan is wat frisser, maar nog steeds heel zacht. Het doet me ergens ver weg denken aan een mannengeur. Ondanks (of misschien juist wel daardoor) vind ik het erg lekker. De hoofdingrediënten zijn Lotusbloem en bamboe. 



Miracles of Bali

Dit zou ik zelf denk ik het minst snel gebruiken, maar ook deze geur vind ik erg lekker. Iets aanweziger dan de rest, warm en ontspannend. Hoofdingrediënten zijn kokoswater en frangipanibloem. 



(Als ik over hoofdingrediënten spreek dan heb ik het eigenlijk over de geur van het product.)

De foams werken erg goed. De substantie komt er als een doorzichtige gel uit en als je het over je lichaam wrijft gaat het lekker schuimen en wordt het wit. Heel lekker zacht en romig.


Ja, ik ben opnieuw enthousiast. Als je mij vraagt welke geur ik het lekkerst vind, dan vind ik dat een moeilijke vraag. De geuren zijn wat mij betreft allemaal lekker en totaal anders. Ik denk dat ik de zomer een lichte voorkeur heb voor Traditions of Japan en anders Treasures of Morocco. Maar als je geld over hebt voor alle drie dan kan je dat natuurlijk ook doen ;).

Spa Secrets Shower Foam is te koop bij Kruidvat voor €3,99 per stuk.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de douche foams van Rituals echt heerlijk, maar vrij prijzig. Deze van Kruidvat zien er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De groene lijn is unisex, vandaar de associatie met een mannengeur waarschijnlijk! ;-)
    Ik heb zelf de gele en vind hem niet slecht, al vind ik de doucheschuims van Rituals toch fijner! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet dat de groene lijn unisex is en ik dacht dat ik dat er ook bij had gezet, niet dus haha.

      Verwijderen
  3. Ziet er mooi en fijn uit. Ik vind de rode Treasures of Morocco erg goed klinken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.