dinsdag 4 augustus 2015

Victoria's Secret stash - juli 2015


Een typisch zomerproduct is wat mij betreft bodymist. Op vakantie neem ik er standaard eentje mee, zodat ik op ieder moment van de dag een beetje bij kan sprayen. Ik heb inmiddels een aantal bodymists van Victoria's Secret verzameld met een paar bijpassende bodylotions en die wil ik jullie vandaag graag laten zien.


De eerste bodymist uit mijn collectie is 'Coconut Passion'. Deze ruikt naar kokos en vanille en dat maakt het een warme, kalmerende spray.


De tweede is 'Simply Breathless' en is is daarbij mijn favoriet. Dit is een geur met Freesia en Manderin, oftwel Kaaps Lelietje-van-Dalen en Manderijn. Ik ruik een citrusvrucht terug en dat maakt hem heel fris voor op het strand.


Dit is mijn minst gebruikte, 'Mango Temptation'. Deze geur is ontzettend zoet en ruikt echt naar mango en hibiscus.



En dan zijn we aangekomen bij de mini's. Van de populaire geur 'Love Spell' heb ik een bodymist én een bodylotion. 'Lovespell' is een geur met kersenbloesem en perzik, maar de kersenbloesem overheerst een beetje. Zacht, fris en zoet, maar zeker niet té zoet.



'Amber Romance' ruikt naar amber en crème anglaise en is een beetje minder zoet dan de andere geuren van Victoria's Secret. Het is een hele warme geur en voor een bodysplash aan de zware kant.



En dat zijn al mijn geuren. Ik ben heel tevreden met mijn collectie en 'Simply Breathless' is zonder twijfel mijn favoriet. Een goede tweede is wat mij betreft 'Amber Romance'.

Wat is jouw favoriete Victoria's Secret geur?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.