zaterdag 20 februari 2016

Carmex Moisturising Lip Balm - mint


De afgelopen weken had ik last van droge lippen met heel veel velletjes. En iedere keer als ik bij Urban Outfitters was en Carmex zag liggen dacht ik: ik heb al zoveel lipbalsems.. Zoals je ziet kon ik het toch niet laten en eentje erbij kan geen kwaad toch :).


Je zou Carmex kunnen kennen, want het bestaat al sinds 1937. In Nederland is het niet heel gemakkelijk te verkrijgen, maar bij Urban Outfitters in Amsterdam is het in ieder geval te vinden.


Wat me onmiddellijk opvalt aan deze balsem, is dat er menthol inzit en ik dat ook goed terug voel op mijn lippen. Het voelt een beetje verkoelend met een lichte tinteling. Extra pluspunt voor mij is dat er SPF 15 inzit.



Ik ben heel blij met deze lipbalsem. Ik had verwacht dat het misschien zou plakken, maar het voelt gewoon als een balsem. De frisse muntgeur vind ik erg lekker en de tinteling voelt heel erg prettig. Ik vind de verzorging zeker beter dan een Labello, maar voor mij kan het niet opboksen tegen bijvoorbeeld 'Elizabeth Arden' (daar betaal je natuurlijk ook een andere prijs voor). Een aanrader dus als je houdt van frisse muntgeurtjes en een SPF belangrijk vindt.



Carmex is te koop bij Urban Outfitters voor €4,50.

1 opmerking:

  1. Deze lijkt me heel erg fijn! Wist niet dat je lippen ook spf nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.