zaterdag 6 februari 2016

Mini shoplog: Philosophy, Lush, Sissy-Boy en H&M


Na een tijdje weer even een artikel met dingetjes die ik nieuw heb gekocht/gekregen. Ik gaf voor het eerst mijn geld uit aan een best prijzige crème, ik maakte een Lush cadeaubon op, kocht nieuwe onderbroeken en meer.




Als eerste dit koperkleurige mandje van Sissy-Boy. Ik heb dit mandje van mijn moeder gekregen (thanks :)). Kostte oorspronkelijk €12,95 maar nu met 40% korting. Voor wie mij een beetje kent, weet wel dat ik gek ben op koper. Inmiddels heb ik al koperen kleerhangers, mandjes, fotolijstjes en waxinelichthouders.


Onderbroeken zijn natuurlijk ook nodig. Ik kocht een set van drie bij de H&M, voor ongeveer twaalf euro.


Van Lush had ik nog een cadeaubon van tien euro en dus kocht ik weer eens een badbal. Dit is een Bath Ballistic in de geur Blackberry. Een typische lush geur voor €4,75.


Het tweede van Lush is Tea Tree Water. Mijn vorige flesje was op en ik was er zo enthousiast over dat ik een nieuwe heb gekocht voor €6,95.


En ook kreeg ik een stukje gratis zeep genaamd Porridge met havermout en sinaasappelsap.


Als allerlaatste kocht ik, een voor mij, toch wel bijzonder product. Het is voor het eerst dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan een gezichtscrème. Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn ouders een mini variant en sindsdien ben ik verkocht. Sinds ik deze crème gebruik is mijn huid zoveel rustiger, heb ik minder onzuiverheden en is mijn huid stukken minder droog. €44,06.


Deze testers kreeg ik nog bij Ici Paris en Etos

1 opmerking:

  1. Goh wat een koopje is dat mandje. Zo eentje zoek ik al eeuwen. En die Blackberry bathbomb is zalig. Vond ik een van de beste.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.