zaterdag 30 april 2016

Essence colour & care - 02 I care for you


Goedkope, dekkende nagellak is vrij moeilijk te vinden. Toen ik bij Essence een lichtroze nude kleur vond was ik gelijk enthousiast.




Op het flesje staat 'made with natural ingredients', maar eerlijk gezegd merk ik er niks van. Het ziet en ruikt gewoon naar normale nagellak.

Ik vind de kleur opzich ontzettend mooi, maar ik denk dat de kleur bij mijn huidskleur niet helemaal goed tot zijn recht komt. De lak dekt na twee laagjes, droogt snel en blijft ongeveer twee dagen zonder chips zitten. Aanrader!


Wijsvinger: één laagje, overige vingers: twee laagjes

Essence colour & care strengthening nail polish is te koop bij Kruidvat voor €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.