zaterdag 14 mei 2016

Therme Zen White Lotus


Vandaag heb ik een review voor jullie over een deel van de Therme Zen White Lotus lijn. De Zen White Lotus producten verzorgen, verzachten en verwennen het lichaam geweldig met serene, inspirerende en exotische geurbeleving van de witte lotus. 


De foto's zijn trouwens gemaakt met een nieuwe camera, misschien dat je daar verschil in ziet :).


Kijk! Dit zijn de vier producten die ik heb. Een bodybutter, een douchegel, een scrub en een body mist.


Body Mist

60 ml €7,25




En laat ik maar gelijk beginnen met misschien wel mijn favoriete product van deze lijn.  De Body Mist zit een een mooi doosje en ruikt echt geweldig. Ik weet niet hoe, maar ze ruiken lekker sterk en toch niet overheersend. Het flesje is plastic, dus super gemakkelijk om mee te nemen.

Shower Scrub

200 ml €8,95



Dit is de Shower Scrub. Er zitten hele kleine korreltjes in. Het is zeker geen grove scrub, het voelt een beetje als zand dat je over je huid heen wrijft. Na gebruik voelt je huid gewoon lekker zacht en zijn alle dode huidcellen verwijderd.

Shower Satin

200 ml €4,65



De Shower Satin is een heerlijke douchegel. Hij is transpart en dun, maar toch een beetje creamy. De geur is net zoals bij de andere producten heel erg lekker en aanwezig. Een geurexplosie!

Body Butter

250 gr €9,50



Bodybutter van Therme gebruik ik al een aantal jaar, maar iedere keer gebruik ik een andere geur. Deze, in de geur Zen White Lotus, voedt ontzettend goed. Het is een dikke crème, maar trekt toch snel in.




Alle verpakkingen vind ik super mooi. Het is wit, clean en fris dus je kunt het heel mooi neerzetten in je badkamer. De geur van de hele lijn is gewoon ontzettend lekker, het ruikt een beetje naar de spa. Extra leuk vind ik het om de producten in combinatie met elkaar te gebruiken. Zo versterken ze elkaar nog een beetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.